مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 12:522022-10-11اقتصادي

کاهش تصادفات اربعین به دلیل فعال شدن بخش راداری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی امروز در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی اظهار داشت: پیش از سفر های زیارتی اربعین سفری به پاکستان داشتم جلسه ای با وزیر حمل و نقل پاکستان برگزار شده بود که ایشان از برادران اهل تسنن بودند، - وزیر راه و شهرسازی گفت: بخش راداری وزارت راه و شهرسازی از چند ماه پیش فعالیت خود را در موضوع رصد محور ها آغاز کرد در این راستا بود که آمار تصادفات در سفر های اربعین پایین بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، رستم قاسمی امروز در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی اظهار داشت: پیش از سفر های زیارتی اربعین سفری به پاکستان داشتم جلسه ای با وزیر حمل و نقل پاکستان برگزار شده بود که ایشان از برادران اهل تسنن بودند، اما از من درباره سهمیه زوار اربعین پاکستانی سوال می پرسید و در هفته وحدت هستیم و این موارد زیبا است.

وی ادامه داد: بخش راداری وزارت راه و شهرسازی از چند ماه پیش فعالیت خود را در موضوع رصد محور ها آغاز کرد در این راستا بود که آمار تصادفات در سفر های اربعین پایین بود و ترافیک زیادی در محور های منتهی به پایانه های مرزی نداشتیم.

وزیر راه و شهرسازی گفت: امسال 1200 میلیارد تومان در جاده های منتهی به پایانه های مرزی هزینه شد و بازسازی و بهسازی پایانه ها در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تصادفات اربعین به دلیل فعال شدن بخش راداری

کاهش تصادفات اربعین به دلیل فعال شدن بخش راداری