مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 19:322022-10-07سياسي

استقبال از 2300 دانشجو نوورود توسط بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز


احمد فرازمند، مسئول بیستمین طرح همراه با نسیم بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو درباره ستاد استقبال از دانشجویان نوورود این دانشگاه گفت: - مسئول بیستمین طرح همراه با نسیم بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز از استقبال از 2300 دانشجو نوورود خبر داد.

احمد فرازمند، مسئول بیستمین طرح همراه با نسیم بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو درباره ستاد استقبال از دانشجویان نوورود این دانشگاه گفت: ستاد استقبال بسیج دانشجویی دانشگاه از دانشجویان نو ورود تحت عنوان همراه با نسیم و با هدف راهنمایی و کمک به دانشجویان نو ورود که برای اولین بار وارد محیط دانشگاه شده و با روند ثبت نام مواجه می شوند، برگزار شد.

فرازمند درباره سابقه اجرای این طرح بیان کرد: این طرح برای بیستمین سال متوالی به همت دانشجویان بسیجی در دانشگاه اجرا شد و دوستان ما در بسیج دانشجویی با همراهی نو ورود ها و خانواده آنان از لحظه ورود به دانشگاه تا پایان ثبت نام و گرفتن خوابگاه، از آن ها استقبال کردند.

وی اضافه کرد: غرفه ها و ایستگاه های محل استقرار طرح همراه با نسیم در همه دانشکده ها و اماکن پر رفت و آمد دانشگاه و مورد ارجاع نو ورود ها قرار گرفت و از دانشجویان ورودی جدید و خانواده استق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال از 2300 دانشجو نوورود توسط بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز

استقبال از 2300 دانشجو نوورود توسط بسیج دانشجویی دانشگاه شهید چمران اهواز