مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 16:172022-10-07سياسي

دولت زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کند


دولت و مجلس شرایط را برای ازدواج جوانان مهیا کنند، زیرا جوان تحصیل کرده امروزی هم نیاز به شغل دارد هم ازدواج و هم مسکن دارد و مسئولین به وعده های انتخاباتی خود عمل کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، حجت الاسلام محمد پردل امروز در خطبه های نماز جمعه شبانکاره ضمن تبریک آغاز هفته وحدت، اظهار داشت: همه مردم باید در کنار هم قرار بگیرند و برادری و برابری و همدلی را نهادینه کنند تا دشمنان و بدخواهان نتوانند به جامعه اسلامی ضربه بزنند و موج سواری کنند.

امام جمعه شبانکاره با بیان اینکه عده ای توسط دشمن فریب خورده اند، گفت: دو دستگی ها، دو قطبی های طیف ها و حزب ها جز ایجاد تنش و تفرقه و جدل و جدایی هیچ چیز دیگری ندارد و در پی آن به امنیت، آرامش و سلامت جامعه و مردم ضربه وارد می شود و مانع پیشرفت می گردد و عده ای که سعی در تفرقه و اختلاف و تنش و آشوب دارند بدانند که اول دامن خودشان را خواهد گرفت.

حجت الاسلام پردل با اشاره به رشادت های شهید نادر مهدوی، بیان داشت: شهید مهدوی پس از دریافت پیام امام راحل، نفتکش کویتی الرّخا که با نام مبدل بریجتون و با پرچم آمریکا وارد آب های نیلگون خلیج فارس شده بود را با کمک همرزمانش به قعر خلیج فارس فرستاد و این حماسه غرور آفرین را در تاریخ به ثبت رساند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کند

دولت زمینه ازدواج آسان جوانان را فراهم کند