مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 15 مهر 1401 ساعت 11:222022-10-07بين الملل

سخنان سلبریتی ها در تشویق به اغتشاش در سطوح بین المللی قابل پیگرد است


یک کارشناس ارشد حقوق بین الملل گفت: ویدئوها، پست ها و مصاحبه های برخی از افراد در تشویق ناامنی و اغتشاش در کشور قابل پیگرد قانونی حتی در سطوح بین المللی است.

- امیرمسعود باهو، کارشناس ارشد حقوق بین الملل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان، در واکنش به جنجال آفرینی های روزهای اخیر رسانه های غربی و سعودی و ایجاد اغتشاش و آشوب در کشور اظهار کرد: غربی ها مرتب مسائل منطقه غرب آسیا و خاورمیانه را برای جهانیان برجسته می کنند و شرایط هراسناکی را در ذهن های مردم تعریف کرده اند.

وی بیان کرد: برخی دولت های عربی ازجمله حکومت آل سعود این باور را پیدا کرده اند که اگر به رژیم صهیونیستی و آمریکایی ها بیشتر پول و پناه بدهند و افسارشان را به دست این رژیم ها بسپارند، در آینده می توانند از پادشاهی حمایت کرده و تاج و تختشان را حفظ کنند.

این کارشناس ارشد حقوق بین الملل با بیان اینکه مردم دنیا امروز با چنین نگاه هایی دیگر کنار نمی آیند، افزود: مردم جهان مقابل این رویه ها عکس العمل نشان خواهند داد و با عاملان تروریسم و ناآرامی در هر جای گیتی برخورد خواهند کرد؛ زیرا این رویکردها، امنیت جهانی را به مخاطره می افکند و به نوعی، رویه سعودی ها علیه همه اعلام جنگ می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنان سلبریتی ها در تشویق به اغتشاش در سطوح بین المللی قابل پیگرد است

سخنان سلبریتی ها در تشویق به اغتشاش در سطوح بین المللی قابل پیگرد است