مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 20:322022-10-05سياسي

همه ظرفیت ها برای رفع نیاز های فوری زلزله زدگان به کار گرفته شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی امروز چهارشنبه در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، ضمن استماع گزارش آخرین وضعیت مناطق زلزله زده این استان، - رییس جمهور در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر اتخاذ تمهیدات لازم به منظور تأمین سرپناه مناسب برای زلزله زدگان این استان پیش از آغاز فصل سرما تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی امروز چهارشنبه در گفتگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، ضمن استماع گزارش آخرین وضعیت مناطق زلزله زده این استان، دستورات لازم را برای تسریع در فرایند امداد و اسکان موقت مردم حادثه دیده صادر کرد.

رییس جمهور در این تماس تلفنی دستگاه های امدادی را مکلف کرد با همه توان و ظرفیت موجود در استان آذربایجان غربی، برای رفع نیاز های فوری زلزله زدگان بکوشند.

رییسی به استاندار آذربایجان غربی دستور داد، پس از اسکان موقت آسیب دیدگان زلزله، تمهیدات لازم برای آغاز بازسازی یا بهسازی مسکن زلزله زدگانی که محل سکونت آن ها دچار آسیب شده است، در اسرع وقت و پیش از فرارسیدن فصل سرما در دستور کار قرار گیرد.

رییس جمهور همچنین از اهتمام جدی دولت برای رسیدگی به امور مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: مردم منطقه دولت را در کنار خود بدانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه ظرفیت ها برای رفع نیاز های فوری زلزله زدگان به کار گرفته شود

همه ظرفیت ها برای رفع نیاز های فوری زلزله زدگان به کار گرفته شود