مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-05سياسي

وفای به عهد پهلوان سوری پای مزار «حاج قاسم» + فیلم


پهلوان سید خلیفه حسین با پای پیاده از شهرش دیرالزور در کنار رود فرات راهی مزار حاج قاسم سلیمانی در کرمان شد تا به عهدش وفا کند و « خوشبخت عاشقی که به عهدش وفا کند».

- خبرگزاری فارس_کرمان؛ مهسا حقانیت: پهلوان سید خلیفه حسین دستی به محاسن سفیدش کشید، پیراهن و پرچمی که تصویر حاج قاسم و ابومهدی المهندس و پرچم های سوریه، ایران و عراق را بر روی شان چاپ کرده بود از توی کمد برداشت، پیراهن را به تن کرد، پرچم را گذاشت گوشه اتاق.

سید خلیفه برگشت سمت قاب عکس سید احمد که به او لبخند می زد، چشم های سید احمد جوان را که دید، قلبش تندتر تپید، زیر لب زمزمه کرد، پسر رشیدم، پسر قهرمانم، پاره تنم، تو به تنهایی چند تا داعشی نامرد را با تک تیرهایت از پا درآوردی، 10 تا؟ 100 تا؟ آه! یادم آمد، هم رزمانت می گفتند 200 داعشی را.

.

  جنگیدند .

از مرز مهران وارد ایران می شود، پایش به ایران که می رسد، خاطرات سفر به ایران می آید جلوی چشمش، یاد سفر سال 2002 می افتد که برای زیارت مزار امام خمینی(ره) به ایران آمد و با رهبری هم دیدار کرد، تصویر انگشتری که رهبری به او هدیه داد، توی ذهنش می نشیند و لبخند را به لبش می آورد و خستگی راه را از تنش بیرون می برد.

ایلام، یزد و رفسنجان را با پای پیاده طی می کند و سرانجام به کرمان می رسد، وعده دیدار نزدیک است، با قدم های استوار و به نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وفای به عهد پهلوان سوری پای مزار «حاج قاسم» + فیلم

وفای به عهد پهلوان سوری پای مزار «حاج قاسم» + فیلم