مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 مهر 1401 ساعت 16:522022-10-05سياسي

دروغ پردازی و شایعه سازی ابزار دشمن است


مسوول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان گفت: امروز شایعه سازی و دروغ پردازی به عنوان قوی ترین حربه دشمن و مهم ترین ابزار جنگ روانی آنها در میدان مقابله با نظام اسلامی است.

- حجت الاسلام علی عمرانی مسوول نمایندگی دفتر ولی فقیه در سپاه ناحیه رودان عصر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رودان با اشاره با حوادث اخیر در کشور اظهار داشت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یکی از بارزترین رخدادهای قرن بیستم بود که در ابعاد گوناگون به انسان ها کرامت بخشید و به مسلمانان نیز شوکت ، عزت و عظمت عطا کرد و بر منافع بیگانگان خط بطلانی کشید و راه هرگونه سو استفاده از منافع ملی را مسدود کرد.

حجت الاسلام علی عمرانی تصریح کرد: با این تفاسیر عزم دشمنان در مهار انقلاب و کم رنگ جلوه دادن  ارزش های انقلاب دو چندان شد .

وی ادامه داد: دشمنی ها همواره در تاریخ انقلاب وجود داشته است و امروز این دشمنی ها در قالب اغتشاشات و نا امن کردن جامعه با استفاده از عناصر معدود فریب خورده داخلی شکل گرفته است.

حجت الاسلام عمرانی در ادامه هم گرایی و همراهی با دشمنان شناخته شده و کمین کرده بیرونی، ایجاد بحران های امنیتی و فتنه آفرینی را از ویژگی های جریان نفاق دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروغ پردازی و شایعه سازی ابزار دشمن است

دروغ پردازی و شایعه سازی ابزار دشمن است