مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 21:522022-10-04بين الملل

علی باقری: آمادگی طرفها برای دادن «تعهدات پایدار» عامل حصول سریع توافق است


علی باقری در آغاز تور اروپایی و سفر به چند کشور اروپایی وارد بوداپست پایتخت مجارستان شد و در نخستین برنامه با پیتر استرای، معاون سیاست امنیتی و انرژی وزارت امور خارجه مجارستان دیدار و گفتگو کرد.

- علی باقری: آمادگی طرفها برای دادن تعهدات پایدار عامل حصول سریع توافق است علی باقری در آغاز تور اروپایی و سفر به چند کشور اروپایی وارد بوداپست پایتخت مجارستان شد و در نخستین برنامه با پیتر استرای، معاون سیاست امنیتی و انرژی وزارت امور خارجه مجارستان دیدار و گفتگو کرد.

مذاکره کننده ارشد کشورمان درباره به آخرین تحولات مذاکرات برای رفع تحریم گفت: ایران آمادگی طرفها برای دادن تعهدات پایدار را عامل حصول سریع توافق و پایبندی به تعهدات را ضامن حفظ و استمرار توافق می داند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، علی باقری در آغاز تور اروپایی و سفر به چند کشور اروپایی وارد بوداپست پایتخت مجارستان شد و در نخستین برنامه با پیتر استرای، معاون سیاست امنیتی و انرژی وزارت امور خارجه مجارستان دیدار و گفتگو کرد.

  معاون وزیر امور خارجه در این دیدار با اشاره به سفر سال گذشته وزیر امور خارجه و تجارت مجارستان به ایران و برگزاری دومین دور کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور در تهران تصریح کرد: اراده سیاسی مقام های دو کشور برای تحکیم روابط دوجانبه پشتوانه محکمی برای فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علی باقری: آمادگی طرفها برای دادن «تعهدات پایدار» عامل حصول سریع توافق است

علی باقری: آمادگی طرفها برای دادن «تعهدات پایدار» عامل حصول سریع توافق است