مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 16:172022-10-04اقتصادي

صدور الکترونیکی 108 هزار مجوز کسب و کار در 6 ماه


از ابتدای سال تاکنون نیز 366 هزار مجوز از سوی متقاضیان درخواست شده است که از این تعداد بالغ بر 108 هزار مجوز از درگاه ملی مجوزها بدون نیاز به مراجعه و حضور به دستگاه های مختلف صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از شادا، محمد هادی سبحانیان معاون سیاستگذاری اقتصادی وزارت اقتصاد در حاشیه جلسه هیات مقررات زدایی در مصاحبه با خبرنگاران اظهارداشت: یکی از اولویت های وزارت اقتصاد در حوزه خزانه داری افزایش انضباط مالی دولت و جلوگیری از انحرافات احتمالی در منابع عمومی کشور است و این اولویت هم در مصوبات بودجه کشور تصریح شده و هم یکی از اهداف اصلی این وزارتخانه است.

وی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران در خصوص ارجاع پرونده دستگاه های متخلف در زمینه صدور مجوزهای کسب و کار به کمیسیون اصل 90 نیز گفت: در حال حاضر ارتباط بسیار ثبت محور صادر می شود که این به معنای این است که اگر متقاضی شرایط را بپذیرد ظرف حداکثر 3 روز مجوز مورد نظر برای وی صادر خواهد شد.

معاون وزیر اقتصاد در ادامه گفت: گام بزرگ دیگری که در این زمینه برداشته شد این است که 30 هزار مجوز صنفی در استانهای مختلف کشور بر اساس سلایق مدیران استانی صادر میشد که این میزان اکنون به کمتر از یک دهم تقلیل پیدا کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور الکترونیکی 108 هزار مجوز کسب و کار در 6 ماه

صدور الکترونیکی 108 هزار مجوز کسب و کار در 6 ماه