مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 13:022022-10-04بين الملل

کره شمالی: همه پرسی های الحاق به روسیه مطابق با منشور سازمان ملل برگزار شد


وزارت خارجه کره شمالی در حمایت از نتایج همه پرسی های الحاق چهار منطقه از اوکراین به روسیه اعلام کرد این همه پرسی ها بر اساس منشور سازمان ملل و مطابق با روش ها و رویه های قانونی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رسمی کره شمالی سه شنبه (چهارم اکتبر) به نقل از وزارت خارجه این کشور گزارش داد مقامات پیونگ یانگ از نتایج همه پرسی ها در خصوص الحاق چهار منطقه جدید به روسیه اعلام حمایت کردند.

  به نوشته تاس، جو چول سو رییس بخش سازمان های بین المللی وزارت خارجه کره شمالی گفت: به اراده ساکنان که خواستار ادغام در روسیه هستند احترام می گذاریم و از موضع دولت روسیه برای ادغام مناطق فوق در ترکیب روسیه، حمایت می کنیم.

  وزارت خارجه کره شمالی افزود: همه پرسی ها بر اساس منشور سازمان ملل که اصول برابری مردم و حق تعیین سرنوشتشان را مشخص می کند و مطابق با روش ها و رویه های قانونی برگزار شد تا اراده ساکنان دو جمهوری (دونتسک و لوهانسک) و دو منطقه (زاپروژیا و خرسون) به طور کامل منعکس شود.

  به گفته این دیپلمات روس، آمریکا در تلاش برای حفظ جهان تک قطبی، از شورای امنیت سازمان ملل سوءاستفاده می کند و در امور داخلی کشورهای مستقل مداخله می کند و حقوق قانونی آن ها را زیر پا می گذارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کره شمالی: همه پرسی های الحاق به روسیه مطابق با منشور سازمان ملل برگزار شد

کره شمالی: همه پرسی های الحاق به روسیه مطابق با منشور سازمان ملل برگزار شد