مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 مهر 1401 ساعت 02:172022-10-03سياسي

نامشخص بودن زمان برقراری زیارت سوریه/ هر هفته 4 پرواز به دمشق انجام می شود


با وجود مشکل تأمین پرواز برای برقراری سفر زیارتی به سوریه، هر هفته چهار پرواز به دمشق انجام می شود که البته به دلیل بالا بودن هزینه پروازها و نپذیرفتن برخی از ایرلاین ها برای سفر به سوریه، - حرم عمه سادات یک روز قبل از تعویض ضریح علاوه بر این، بر اساس تصمیم ستاد اقتصادی ایران در سوریه، به منظور افزایش روابط ایران و سوریه، از اول خردادماه سال جاری دیگر برای تهیه بلیت پرواز به دمشق نیازی به تأییدیه اسامی از سوی برخی از نهادها نیست و افراد در هر زمانی می توانند با تهیه بلیت پرواز دمشق، به زیارت حرم های مقدس حضرت زینب و رقیه سلام الله علیهما مشرف شوند.

برای سفر به سوریه نیازی به صدور ویزا نیست بر همین اساس، کاروان های غیرمجاز بدون نیاز به ویزا یا هر مرحله دیگری به راحتی با تهیه بلیت پرواز و اجاره هتل، زائران را با خود همراه می کنند.

اما سازمان حج و زیارت به دلیل اینکه باید اعزام های نظام مند و روتین داشته باشد، در تأمین پرواز با مشکلاتی مواجه است و با گذشت چهار ماه تعطیلی سفرهای زیارتی سوریه، همچنان به دلیل همکاری نکردن شرکت های هواپیمایی نتوانسته است تا سفر به سوریه را مجدد برقرار کند.

حرم حضرت رقیه (س) زمان برقراری سفر به سوریه هنوز مشخص نیست حمیدرضا محمدی، مدیرکل دفتر پذیرش و اعزام زائرین عتبات با بیان اینکه در ایام اربعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامشخص بودن زمان برقراری زیارت سوریه/ هر هفته 4 پرواز به دمشق انجام می شود

نامشخص بودن زمان برقراری زیارت سوریه/ هر هفته 4 پرواز به دمشق انجام می شود