مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 13:422022-10-03اجتماعي

اعلام زمان یک طرفه شدن چالوس و هراز


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا محدودیت های ترافیکی پیش بینی شده برای جاده های کشور در تعطیلات پیش رو و آخر هفته را تشریح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ احمد شیرانی درباره محدودیت های ترافیکی در جاده های کشور برای تعطیلات پیش رو و پایان هفته، گفت: محدودیت های ترافیکی از سه شنبه 12 مهرماه تا شنبه 16 مهرماه اعمال می شود.

و بر این اساس تردد موتورسیکلت از ساعت 12 ظهر روز سه شنبه 12 مهرماه تا ساعت شش صبح روز شنبه 16 مهرماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است.

البته تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع است.

وی با اشاره به محدودیت های تردد در محور چالوس نیز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای سه شنبه و چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 همان روز از میدان امیرکبیر در کرج و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یکطرفه خواهد بود.

شیرانی ادامه داد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 14 و 15 مهرماه از میدان امیرکبیر کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان یک طرفه شدن چالوس و هراز

اعلام زمان یک طرفه شدن چالوس و هراز