مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-03سياسي

3 هزار هکتار به محدوده شهر همدان اضافه می شود


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه وضعیت مسکن در همدان مطلوب نیست گفت: برای کاهش فشار در این حوزه و ساخت 50 هزار واحد مسکونی، باید 3 هزار هکتار به محدوده شهر همدان اضافه شود که انجام کار کارشناسی در این زمینه و محدوده ای که باید الحاق شود امر مهمی است.

- حمیدرضا حاجی بابایی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به برگزاری جلسه با وزیر مسکن با حضور استاندار، حجت الاسلام فلاحی، نماینده مردم همدان در مجلس و مدیران استانی مرتبط اظهار کرد: در این جلسه با تشریح وضعیت نامطلوب مسکن در همدان تصمیماتی برای برون رفت از این مشکل اتخاذ شد.

وی با بیان اینکه سال هاست مباحث کارشناسی و غیر کارشناسی باعث شده مسکن در همدان به محاق برود گفت: برای کاهش فشار در این حوزه و ساخت 50 هزار واحد مسکونی، باید 3 هزار هکتار به محدوده شهر همدان اضافه شود که انجام کار کارشناسی در این زمینه و محدوده ای که باید به شهر الحاق شود امر مهمی است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه یک هزار و 500 هکتار از زمین های اختصاصی برای 50 هزار واحد در نظر گرفته می شود گفت: هر واحد به طور تقریبی 273 مترمربع زمین نیاز دارد و باقی زمین ها نیز برای کاربری های مورد نیاز اختصاص خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار هکتار به محدوده شهر همدان اضافه می شود

3 هزار هکتار به محدوده شهر همدان اضافه می شود