مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 22:072022-10-02سياسي

رای مثبت کمیسیون اجتماعی مجلس به زاهدی وفا


کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی بعد از بررسی مفصل برنامه ها و سوابق زاهدی وفا وی را برای تصدی کرسی این وزارتخانه تایید کرد.

- نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از رای مثبت اعضای کمیسیون اجتماعی به وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

  ولی اسماعیلی در مصاحبه با ایرنا با اشاره به بررسی سوابق صلاحیت وبرنامه های محمد رضا زاهدی وفا وزیر پیشنهادی برای تصدی کرسی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: کمیسیون اجتماعی مجلس به عنوان کمیسیون تخصصی بعد از بررسی مفصل برنامه ها و سوابق زاهدی وفا وی را برای تصدی کرسی این وزارتخانه تایید کرد.

   وی درباره آخرین بررسی های کمیسیون اجتماعی درباره وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی  در جلسات امروز کمیسیون گفت: امروز در دو جلسه عادی و فوق العاده تمام مسائل و مباحث و ابهامات مربوط به عملکرد و تحصیلات ایشان مطرح و به سوالات نمایندگان پاسخ داده شد.

  نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: در یک جلسه با حضور وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی نمایندگان سوالات خود را مطرح کردند و در جلسه دوم بدون حضور وزیر نمایندگان دیدگاه ها و نظرات خود را درباره برنامه ها و سوابق وی اعلام کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رای مثبت کمیسیون اجتماعی مجلس به زاهدی وفا

رای مثبت کمیسیون اجتماعی مجلس به زاهدی وفا