مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 13:372022-10-02بين الملل

تایمز اسراییل: سیاستمداران بسیاری در تل آویو نتانیاهو را دروغگو و جنایتکار می دانند


روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل فاش کرد بسیاری از سران امروز اسراییل که در دولت نتانیاهو خدمت کرده اند به این نتیجه رسیده اند که او شایسته ریاست دولت نیست، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، روزنامه صهیونیستی تایمز اسراییل فاش کرد بسیاری از سران امروز اسراییل که در دولت نتانیاهو خدمت کرده اند به این نتیجه رسیده اند که او شایسته ریاست دولت نیست، و از جهات بسیار، دروغگو و مجرم جنایی است و اسراییل را با سیاست های دیپلماتیک و امنیتی نادرستش به بدبختی می کشاند.

در حالی که ماه آینده، انتخابات پارلمان و چالش های بی شمار امنیتی بوده، بارها اعلام کرده نتانیاهو خلافکار است و می بایست به خاطر قرارداد خرید زیردریایی های آلمانی که ظاهرا پر از کلاهبرداری های متعدد است و دو تن از دستیاران نتانیاهو، دیوید شیمرون و ایتزاک مولخو، نیز به همین دلیل تحت بازپرسی اند، بازخواست شود.

  یکی از همتایان پیشین و معتبر یعلون که هم رییس ستاد بوده و هم وزیر دفاع، اهود باراک، و هم سال های طولانی همراه با نتانیاهو کار کرده، بی محابا انبوهی از خطا های نتانیاهو را روی دایره ریخته است.

در سرمقاله نیویورک تایمز، باراک دولت نتانیاهو را متهم به قانون شکنی کرد و مدعی شد دولت علیه دادگاه، رسانه ها، جامعه مدنی، و اصول اخلاقی نیروی دفاعی اعلان جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایمز اسراییل: سیاستمداران بسیاری در تل آویو نتانیاهو را دروغگو و جنایتکار می دانند

تایمز اسراییل: سیاستمداران بسیاری در تل آویو نتانیاهو را دروغگو و جنایتکار می دانند