مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 13:022022-10-02پزشكي

رونمایی از «سامانه ملی باروری» در آینده نزدیک


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین بیگلری خانی رییس مرکز مدیریت آمار و اطلاعات وزارت بهداشت و درمان در رابطه با روند الکترونیکی شدن خدمات بهداشتی و درمانی در کشور با برنامه «روزنه» رادیو گفتگو مصاحبه تلفنی کرد.

- رییس مرکز مدیریت آمار و اطلاعات وزارت بهداشت و درمان از افتتاح و رونمایی از سامانه ملی باروری سالم در آینده ای نزدیک خبرداد و گفت: در این سامانه کل مسیر بارداری رصد می شود و اطلاعات و سوابق مراجعات را در اختیار بیماران و متخصصان مربوطه قرار می دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، امین بیگلری خانی رییس مرکز مدیریت آمار و اطلاعات وزارت بهداشت و درمان در رابطه با روند الکترونیکی شدن خدمات بهداشتی و درمانی در کشور با برنامه روزنه رادیو گفتگو مصاحبه تلفنی کرد.

بیگلری خانی گفت: بحث الکترونیکی شدن خدمات بهداشتی و درمانی در ایران از سال 1360 و ابتدا هم از آزمایشگاه های تشخیص طبی و پزشکی آغاز شد.

وی افزود: اوایل دهه هفتاد بیمارستان های کشور مجهز به سامانه های بیمارستانی شدند و بعد هم پروژه هایی مانند نسخه نویسی الکترونیکی اجرایی شد و در حال حاضر در حال پیگیری به کار بستن هوش مصنوعی در فرآیند های مربوط به حوزه سلامت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از «سامانه ملی باروری» در آینده نزدیک

رونمایی از «سامانه ملی باروری» در آینده نزدیک