مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-02بين الملل

مدیرکل آژانس اتمی هفته آینده به مسکو و کی یف می رود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با افزایش حملات به نزدیکی نیروگاه اتمی زاپروژیا در شرق اوکراین و تهدید مقامات روسیه به استفاده از تسلیحات اتمی برای دفاع از خود، - آژانس اتمی اعلام کرد مدیرکل این سازمان قصد دارد هفته آینده به مسکو و کی یف سفر کند تا درباره ایجاد منطقه غیرنظامی اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا رایزنی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، همزمان با افزایش حملات به نزدیکی نیروگاه اتمی زاپروژیا در شرق اوکراین و تهدید مقامات روسیه به استفاده از تسلیحات اتمی برای دفاع از خود، آژانس بین المللی انرژی اتمی بار دیگر به تکاپو افتاد.

آژانس اتمی بامداد یکشنبه اعلام کرد که رافائل گروسی مدیرکل این سازمان قصد دارد هفته آینده به مسکو و کی یف سفر کند تا درباره ایجاد منطقه غیرنظامی اطراف نیروگاه اتمی زاپروژیا رایزنی کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، در بیانیه آژانس آمده است: مدیرکل گروسی، مباحثه ها و دیگر اقدامات خود با هدف کسب موافقت و اعمال منطقه امنیتی اطراف نیروگاه زاپروژیا در سریعتر زمان ممکن، ادامه می دهد.

انتظار داریم که او هفته آینده به کی یف و مسکو سفر کند .

هفته قبل بود که ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه با اعلام بسیج نظامی محدود، گفت کشور های غربی به دنبال تضعیف، تجزیه و نابودی کامل روسیه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرکل آژانس اتمی هفته آینده به مسکو و کی یف می رود

مدیرکل آژانس اتمی هفته آینده به مسکو و کی یف می رود