مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 22:072022-10-01اقتصادي

اقامت 2 میلیون گردشگر در خراسان جنوبی


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: حدود 2 میلیون گردشگر داخلی و خارجی از ابتدای سال جاری تاکنون در تاسیسات گردشگری این استان اقامت داشته اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، هادی شاهوردی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: حضور این تعداد گردشگر در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار برابر شده است.

وی بیان کرد: یک میلیون و 978 هزار و 654 گردشگر امسال در 191 مورد از تاسیسات گردشگری خراسان جنوبی حضور یافته و گردشگران در این مدت بیشتر در شهرستان های طبس، فردوس و بیرجند اقامت داشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: عمده گردشگران خارجی از کشورهای اروپایی مانند انگلیس، ایتالیا، فرانسه، سوئد و سوییس به خراسان جنوبی آمدند.

وی افزود: گردشگران از کشورهای آسیایی نیز از جمله افغانستان، و برای آشنایی دانش آموزان مقطع متوسطه با مشاغل گردشگری در خراسان جنوبی اجرا می شود.

وی اظهار داشت: دانش آموزان یک کلاس از مقطع متوسطه از هتل ها و تاسیسات گردشگری بازدید می کنند و با بخش های مختلف خدمات رسانی صنعت گردشگری آشنا می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی افزود: یکی از موثرترین دستگاه ها در فرهنگ سازی و نهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقامت 2 میلیون گردشگر در خراسان جنوبی

اقامت 2 میلیون گردشگر در خراسان جنوبی