مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-01سياسي

آموزش و پرورش سرگرم کارهای تئوریک است


دبیر جامعه روحانیت شیراز در واکنش به حوادث اخیر گفت: امروز برای نوجوانان کاری صورت نمی گیرد و آموزش و پرورش خود را به یک سری کارهای تئوریک سرگرم کرده است و از آن طرف هم دشمن مرتب در حال کارکردن و عوض کردن جای شهید و جلاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید محی الدین طاهری، در نشستی ضمن قدردانی از اقدامات رییس جمهور در نشان دادن عکس شهید سلیمانی و سخنرانی ارزشمند در سازمان ملل اظهار کرد: دشمنان در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام و تلگرام به دنبال حذف شهید سلیمانی هستند.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه اقدامات جناب رییسی هم حکایت از اقتدار تبیین نکنیم دشمنان مسائل دیگر را تبیین خواهند کرد و شاهد حوادث اخیر خواهیم بود؛ این تاسف را باید خورد که در دولت های گذشته کاری که باید صورت می گرفت انجام نشده است، همچنین آموزش و پرورش نیز اینگونه بود که سند 2030 در آن عملی شود.

حجت الاسلام والمسلمین طاهری ابراز داشت: امروز برای نوجوانان کاری صورت نمی گیرد و آموزش و پرورش خود را به یک سری کارهای تئوریک سرگرم کرده است و از آن طرف هم دشمن مرتب در حال کارکردن و عوض کردن جای شهید و جلاد است.

وی خطاب به مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار کرد: فارس دارای سرداران بزرگی بوده، اما مظلوم است؛ یادگاران دفاع مقدس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش و پرورش سرگرم کارهای تئوریک است

آموزش و پرورش سرگرم کارهای تئوریک است