مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 08:472022-10-01پزشكي

امضای تفاهم نامه همکاری بین انستیتو پاستور ایران و سن پترزبورگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روسای انستیتو پاستور ایران و انستیتو پاستور سن پترزبورگ با امضای تفاهم نامه همکاری، برنامه خود را برای ارتقای همکاری های تحقیقاتی، - روسای انستیتو پاستور ایران و انستیتو پاستور سن پترزبورگ با امضای تفاهم نامه همکاری، برنامه خود را برای ارتقای همکاری های تحقیقاتی، آموزشی و تولیدی مشترک در راستای ارتقای سلامت مردم دو کشور اعلام کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روسای انستیتو پاستور ایران و انستیتو پاستور سن پترزبورگ با امضای تفاهم نامه همکاری، برنامه خود را برای ارتقای همکاری های تحقیقاتی، آموزشی و تولیدی مشترک در راستای ارتقای سلامت مردم دو کشور اعلام کردند.

این تفاهمنامه در تاریخ 7 مهرماه 1401 در محل انستیتو پاستور سن پترزبورگ به امضای آقایان دکتر رحیم سروری و دکتر آرگ توتولیان، روسای انستیتو پاستور دو کشور رسید.

طرفین، با امضای این تفاهمنامه، برنامه خود را برای تدوین طرح های تحقیقاتی با محوریت بیماری های عفونی نوپدید و بازپدید و با تمرکز بر بیماری های قابل انتقال بین انسان و حیوان، عفونت های گوارشی، هپاتیت و اچ آی وی، مقاومت میکروبی و کووید 19 ابراز داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای تفاهم نامه همکاری بین انستیتو پاستور ایران و سن پترزبورگ

امضای تفاهم نامه همکاری بین انستیتو پاستور ایران و سن پترزبورگ