مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 مهر 1401 ساعت 00:022022-09-30بين الملل

دیدار هیأت جبهه خلق فلسطین با معاون سید حسن نصرالله


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هیأت «الجبهه الشعبیه لتحریر فلسطین» (جبهه خلق برای آزادی فلسطین) به ریاست «جمیل مزهر» معاون دبیر کل این جبهه با شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل جنبش حزب الله لبنان دیدار کرد.

- هیأتی از جبهه خلق برای آزادی فلسطین با معاون دبیر کل جنبش حزب الله لبنان دیدار و درباره آخرین تحولات منطقه و خطرات رژیم صهیونیستی گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، هیأت الجبهه الشعبیه لتحریر فلسطین (جبهه خلق برای آزادی فلسطین) به ریاست جمیل مزهر معاون دبیر کل این جبهه با شیخ نعیم قاسم معاون دبیر کل جنبش حزب الله لبنان دیدار کرد.

این هیأت شامل اعضایی از کمیته مرکزی و دفتر سیاسی جبهه خلق بود و در این دیدار حسن حب الله مسئول روابط فلسطین در حزب الله و عطاالله حمود معاون او نیز حضور داشت و طرفین به بررسی آخرین تحولات منطقه و خطرات رژیم صهیونیستی و راهکار های مقابله با آن پرداختند.

در این دیدار بر محوریت مسئله فلسطین و وحدت مواضع پس از دو نبرد شمشیر قدس و وحدت میادین در مقابله با تجاوزات و جنایت های رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و هتک حرمت قدس و مسجدالأقصی تأکید شد.

بنابر گزارش وبگاه العهد ، در این دیدار همچنین هتک حرمت مسجدالأقصی توسط شهرک نشینان و تجاوزات نظامیان صهیونیست علیه حاضرین در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار هیأت جبهه خلق فلسطین با معاون سید حسن نصرالله

دیدار هیأت جبهه خلق فلسطین با معاون سید حسن نصرالله