مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 مهر 1401 ساعت 18:372022-09-30بين الملل

جهان هیات حاکمه افغانستان را موظف به حفاظت از همه شهروندان کند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «سید عمار حکیم»، رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به ادامه حملات تروریستی علیه مسلمانان در افغانستان گفت: - رهبر جریان حکمت ملی عراق گفت: جامعه بین المللی هیات حاکمه افغانستان را موظف به حفاظت از جان همه شهروندان این ملت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سید عمار حکیم ، رهبر جریان حکمت ملی عراق در واکنش به ادامه حملات تروریستی علیه مسلمانان در افغانستان گفت: در افغانستان هنوز تروریسم تکفیری تاریک اندیش از نبود حمایت و اقدامات بازدارنده و قاطع دولتی و سکوت بین المللی استفاده می کند تا بر سیاهه جنایات خود علیه یک طیف مشخص از جامعه بیفزاید.

وی ادامه داد: تازه ترین این جنایات که لکه ننگی بر جبین بشریت است، حمله ددمنشانه به پیروان مکتب اهل بیت (ع) از طایفه هزاره در کابل است که ده ها شهید و زخمی از میان شرکت کنندگان در یک برنامه آموزشی را در پی داشت.

رهبر جریان حکمت ملی عراق ضمن محکوم کردن این جنایت از جامعه بین المللی خواست که دولت افغانستان را به حفاظت از جان همه شهروندان این ملت از هر طایفه و مذهبی که باشند وادار کند.

صبح امروز انفجاری در مرکز آموزشی در کابل رخ داده که منجر به شهادت 20 نفر و زخمی شدن شماری از دانش آموزان این مرکز آموزشی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان هیات حاکمه افغانستان را موظف به حفاظت از همه شهروندان کند

جهان هیات حاکمه افغانستان را موظف به حفاظت از همه شهروندان کند