مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 23:422022-09-29سياسي

برخی از مدارس البرز از دسترس خارج می شوند!


نماینده مردم کرج با اشاره به اینکه بعضی از مدارس ما دارند از دسترس خارج می شوند، گفت: در این خصوص می توان به 2 مدرسه منطقه محمدشهر اشاره کرد که جبران و حفظ آن نیازمند بودجه و پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، علیرضا عباسی، نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در آن منطقه صورت بگیرد.

وی با اشاره به اینکه زیرساخت ها باید آماده شوند، ادامه داد: البته تنها این کافی نیست، البرز در حوزه نیروی انسانی نیز دچار مشکل است.

  این نماینده مجلس با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان که توسعه و تقویت آن مورد تاکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد، افزود: زیبنده نیست که خوابگاه خواهران دانشگاه پردیس استان البرز در کانکس باشد و باعث شود 400 دانشجو ما به دلیل کمبود جا به مازندران بروند.

عباسی با اشاره به اینکه از استاندار البرز تقاضا داریم که دانشگاه فرهنگیان البرز حتما شود، یادآور شد: با این تفاسیر می توانیم در مسیر فرامین مقام معظم رهبری گام برداشته و به یک الگوی کشوری تبدیل شویم.

وی با اشاره به اجرای طرح مسکن مهر ماهدشت و احداث 12هزار واحد مسکونی در این منطقه، اضافه کرد: اگر قرار است این پروژه ساماندهی شود باید در راستای احداث مدرسه نیز برنامه ریزی شود، امروز وضعیت این پروژه و تامین سرانه های آن بسیار وضعیت نامناسبی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از مدارس البرز از دسترس خارج می شوند!

برخی از مدارس البرز از دسترس خارج می شوند!