مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 17:272022-09-29حوادث

آتش سوزی 13 واحد تجاری در پردیس + فیلم


  مهدی درفکی رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس در گفت وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص زمان شروع و اتمام آتش سوزی پاساژ امید پردیس، اظهار کرد: حریق پاساژ امید پردیس از طریق سامانه 125 به سازمان آتش نشانی پردیس اعلام و بلافاصله ایستگاه شماره 3 به دلیل نزدیکی به این منطقه به محل آتش سوزی اعزام شد.

درفکی افزود: در این عملیات 70 هزار لیتر آب مصرف شد و پس از 45 دقیقه شعله زنی اولیه انجام و  لکه گیری، تفکیک و جداسازی ها پس از حدود 5 ساعت انجام شد.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری پردیس ادامه داد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی در پی نداشته و فقط دو آتش نشان به دلیل دودگرفتگی با کمک عوامل اروژانس که در محل حضور داشتند به صورت سرپایی مداوا شدند.

وی اضافه کرد: در این حریق به 13 واحد تجاری که در ضلع شرقی بودند آتش سرایت کرد و به دلیل آتش گرفتن نمای کامپوزیت و شکستن شیشه ها بود که حریق به داخل سرایت کرده و باعث وسعت آتش سوزی شد، اما با ورود عوامل آتش نشانی از سرایت آتش به ضلع غربی و نقاط دیگر جلوگیری به عمل آمد.

درفکی بیان کرد: دلیل سرعت گرفتن این حریق آتش زا بودن کامپوزیت نمای ساختمان و انفجار لوله های گاز بود که با حضور عوامل اداره گاز و قطع انشعابات از شدت شعله های آتش کاسته و روند اطفاء حریق سرعت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی 13 واحد تجاری در پردیس + فیلم

آتش سوزی 13 واحد تجاری در پردیس + فیلم