مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 16:322022-09-29ورزشي

برخی از ورزشکاران آب در آسیاب دشمن می ریزند/ سوزاندن پرچم کشور گناه نابخشودنی است


حمید اسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اتفاقات اخیر و ایجاد برخی ناآرامی ها در کشور توسط عوامل دست نشانده ضد انقلاب و همچنین افراد فریب خورده اظهار کرد: اتفاقات اخیر مثل سال 98 یا 88 دو بعد دارد، یکی اعتراض و دیگری اغتشاش.

برخی اعتراضاتی دارند و مطالبه گری می کنند اما این وسط خیلی ها تنها دنبال اغتشاش هستند و می خواهند به قول معروف مردم را به جان هم بیندازند و هدف بعدی هم تجزیه طلبی توسط این افراد دست نشانده خواهد بود که باید به اینها بگوییم کورخوانده اید.

وی با بیان اینکه سوءاستفاده از وضعیت اخیر، کاری بود که رسانه های بیگانه روی آن برنامه ریزی داشتند، عنوان کرد: به نظر من اگر مشکلی در مملکت ما پیش بیاید یک اختلاف خانوادگی است و نباید کاری کنیم که آب به آسیاب دشمن ریخته شود، رسانه های بیگانه دشمنی دیرینه ای با ما دارند و این چند روز هم تمام تلاش خود را به کار بستند تا به اهداف شوم خود نزدیک شوند.

عضو سابق تیم ملی دوومیدانی نابینایان و کم بینایان با اشاره به تحریک نوجوانان و جوانان توسط برخی چهره های ورزشی برای حضور در اغتشاشات ادامه داد: برخی از ورزشکاران در ماجرای اخیر احساسی برخورد کردند، دعوت کنندگان به حضور مردم در اغتشاشات نباید دست به چنین رفتارهایی می زدند، چراکه ما مدیون خون شهدا برای ایجاد ث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی از ورزشکاران آب در آسیاب دشمن می ریزند/ سوزاندن پرچم کشور گناه نابخشودنی است

برخی از ورزشکاران آب در آسیاب دشمن می ریزند/ سوزاندن پرچم کشور گناه نابخشودنی است