مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 14:022022-09-29اقتصادي

بیش از70 درصد فارغ التحصیلان هنرستان جذب بازار کار می شوند


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه بیش از70 درصد فارغ التحصیلان هنرستان جذب بازار کار می شوند و بخش زیادی از آنها کارآفرین هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدمهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در آیین افتتاح 3 هزار ظرفیت جدید هنرستانی که در شهرستان پردیس برگزار شد، اظهار کرد: اکنون در گام دوم انقلاب و در مسیر تمدن نوین و شکوفایی اسلامی هستیم که مهم ترین بستر تأثیرگذار در این خصوص، تربیت نیروی انسانی توانمند، خلاق و نوآور است و این امر در راستای پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور یک ضرورت است.

وی افزود: آموزش و پرورش به عنوان متولی این امر در جهت توسعه آموزش نیروی انسانی گام بر می دارد؛ از این رو توسعه آموزش های هنرستانی و فنی و حرفه ای جزو اولویت های اصلی در وزارت آموزش و پرورش قرار دارد.

کاظمی خاطر نشان کرد: اگر ما در گام دوم انقلاب اسلامی به دنبال تحقق ایران قوی هستیم، باید در عرصه علم و مهارت آموزی برای دانش آموزان تلاش بیشتری داشته باشیم و به همین دلیل در سال تحصیلی جدید، توسعه هنرستان ها و توجه به مهارت آموزی از برنامه های ویژه آموزش و پرورش است.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با این نگاه سعی داریم در جهت سرعت بخشیدن به چرخ اقتصادی کشور تلاش کنیم؛ اما آموزش های فنی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از70 درصد فارغ التحصیلان هنرستان جذب بازار کار می شوند

بیش از70 درصد فارغ التحصیلان هنرستان جذب بازار کار می شوند