مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 مهر 1401 ساعت 09:022022-09-29اقتصادي

ثروت سوزی های میلیارد دلاری در صنعت گردشگری


تا 10 سال دیگر 126 میلیون شغل جدید به واسطه صنعت گردشگری در جهان ایجاد خواهد شد، اما ما سهم قابل بیانی از آن نخواهیم داشت؛ این یک پیش بینی رسمی بین المللی است که کام ما را در روز هایی که به نام هفته گردشگری نام گذاری شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از روزنامه خراسان، تا 10 سال دیگر 126 میلیون شغل جدید به واسطه صنعت گردشگری در جهان ایجاد خواهد شد، اما ما سهم قابل بیانی از آن نخواهیم داشت؛ این یک پیش بینی رسمی بین المللی است که کام ما را در روز هایی که به نام هفته گردشگری نام گذاری شده است، تلخ می کند.

شعار ها و نام گذاری ها زیباست، اما .

از دو روز قبل که هفته گردشگری آغاز شده است، دوباره حرف هایی را می شنویم که خیلی هم تازگی ندارد؛ ظرفیت های فرهنگی ما برای توسعه گردشگری، جغرافیا و طبیعت بکر کشورمان، اقوام و اقلیم های مختلف و.

استعدادمان هم برای نام گذاری ها خوب است و از پنج تا 12 مهر را مزین کرده ایم به فهرستی از اسامی زیبا: گردشگری در چهار اقلیم ایران ، ایران سرای اندیشمندان و مفاخر فرهنگی، ادبی ، گردشگری در دسترس برای همه گردشگران ، طبیعت گردی و گردشگری روستایی و.

اما گزارش ها نشان می دهد سهم ما از بازار بزرگ گردشگری در جهان بسیار ناچیز است و در چشم انداز 10 ساله این صنعت هم جایی نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثروت سوزی های میلیارد دلاری در صنعت گردشگری

ثروت سوزی های میلیارد دلاری در صنعت گردشگری