مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 22:022022-09-28سياسي

رییسی: اقتصاد ایران به زیرساخت های اقتصادی آسیا وصل شد


این هفتمین گفت وگوی تلویزیونی آیت الله رییسی با ملت ایران از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی است.

رییس جمهور پیش از این در چهارم تیرماه امسال در گفت وگوی زنده تلویزیونی درباره مهمترین مسائل روز کشور از جمله روند اجرای طرح اصلاح و پرداخت عادلانه یارانه .

- رییس جمهور اسلامی ایران گفت: با عضویت ایران درسازمان شانگهای رویدادی مهم است و از نظر اقتصادی ما به زیرساخت های اقتصادی آسیا وصل شدیم.

رییس جمهور در آغاز سخنان خود با تبریک حلول ماه ربیع الاول، به رویداد فرهنگی اخیر اشاره کرد و گفت: خداوند را شاکر هستم برای دو رویداد مهم فرهنگی که ظرف 10 روز گذشته رخ داد؛ یک رویداد فرهنگی و بزرگ و بی نظیر اربعین که بیش از سه و نیم میلیون نفر از مردم کشورمان و بیشش از 20 میلیون نفر از زائران امام حسین (ع) ادای احترام کردند و رویدادی بزرگ را رقم زدند.

وی افزود: آنچه در مشهد مقدس رخ داد، چهار و نیم میلیون نفر در مشهد مقدس از سراسر کشور و جهان اسلام زائر امام رضا (ع) شد رویداد بزرگی بود که عشق مردم به اهل بیت را نشان داد و دولت هم وظیفه داشت با همه ظرفیت در خدمت تسهیل و خدمات رسانی به زائران را داشت.

رییس جمهور با ارایه گزارشی به دو سفر اخیر خود به اجلاس شانگهای و اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل و دیدارهای جانبی آنها پرداخت و اظهار داشت: عضویت ایران در شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی: اقتصاد ایران به زیرساخت های اقتصادی آسیا وصل شد

رییسی: اقتصاد ایران به زیرساخت های اقتصادی آسیا وصل شد