مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 14:372022-09-28بين الملل

اعتراف گروهک تروریستی به تلفات در پی حملات ایران


در پی دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک های تجزیه طلب در شمال عراق یک عضو ارشد گروهک تروریستی «کومله» در گفت وگو با خبرگزاری رویترز از تلفات و خسارات خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی دور جدید حملات نیروی زمینی سپاه علیه مواضع گروهک های تجزیه طلب در شمال عراق، طبق گزارش رویترز، یک عضو ارشد گروهک تروریستی کومله در گفت وگو با این خبرگزاری به تلفات و خسارات اذعان کرد.

  وی بدون ذکر جزییات گفت چند دفتر این گروهک چهارشنبه صبح هدف حمله قرار گرفت و تلفات و خسارات مادی برجای مانده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، قرارگاه حمزه سیدالشهدای نیروی زمینی سپاه چهارشنبه با موشک های نقطه زن و پهپادهای انهدامی، چند مقر تروریست های تجزیه طلب را در اقلیم شمال عراق هدف قرار داد.

روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای با اشاره به آغاز مرحله جدید عملیات علیه مواضع و مقرهای گروهک های تروریستی ضدایرانی در مناطقی در عمق اقلیم شمال عراق تاکید کرد: عملیات تا دفع موثر تهدید و برچیده شدن مقرهای گروهک های تروریستی با قاطعیت ادامه خواهد داشت.

یک منبع آگاه نظامی در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: این حملات از بعد شدت و دامنه بسیار کم سابقه و کوبنده بوده و آسیب های جدی به مقر تروریست ها وارد کرده، به طو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتراف گروهک تروریستی به تلفات در پی حملات ایران

اعتراف گروهک تروریستی به تلفات در پی حملات ایران