مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:022022-09-28سياسي

سردار سلیمانی: هیاهوی دشمنان در فضای رسانه ای، طبل توخالی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، سردار باید محو شود ما در مسیر محو کردن رژیم اشغالگر از صحنه روزگار قرار گرفته ایم.

وی عنوان کرد: او امروز به دنبال احداث دیوارهایی به ارتفاع 6 متر در شهرک های خود در داخل سرزمین اشغالی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نقشه این رژیم جعلی در پرچم ترسیم شده بود، گفت: اگر این سیطره تحقق پیدا می کرد چیزی از جهان اسلام به عنوان آنکه مردم تمدن ساز و تکیه گاه برای نجات جهان بشریت است، باقی نمی ماند.

سلیمانی افزود: اگر امروز فشاری به ملت ایران وارد می شود عمدتا به این دلیل است که ملت ایران نقشه های استکبار جهانی را باطل می کند.

ظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک نظام اساسی مستقل در دنیا است وی ابراز کرد: صهیونیست به دنبال سیطره بر همه جهان و تسلط بر تفکر نخبگان همه کشورها و سیطره بر اقتصاد، صنعت و مجامع علمی جهان است البته این یک سند سِری بود که در جنگ جهانی در روسیه بدست آمد و بعد ترجمه شد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: ملت ایران در درجه اول در مقابل تجاوزات و توطئه ها و به ویژه تجاوز رژیم بعث صدام از شرف و آزادگی خود و از مرزهای جغرافیایی دفاع و بیش از 250 هزار شهید تقدیم کردند و خالق یک فرهنگ به روز شده از عاشورا و ایثار و شهادت صدر اسلام در دوران معاصر شد و بار دیگر تاریخ صدر اسلام را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار سلیمانی: هیاهوی دشمنان در فضای رسانه ای، طبل توخالی است

سردار سلیمانی: هیاهوی دشمنان در فضای رسانه ای، طبل توخالی است