مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 13:022022-09-28سياسي

قالیباف: جمهوری اسلامی برای مشکلات راه حل دارد/ بوروکراسی اجازه حل مشکل را نمی دهد


رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی برای مشکلات راه حل دارد گفت: بوروکراسی و دیوان سالاری حاکم بر کشور اجازه نمی دهد از این قدرت برای حل مسئله استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، ولایت فقیه امام خمینی (ره) در اداره جامعه، ادامه داد: جمهوری اسلامی نظام حکمرانی که زیبنده اندیشه سیاسی امام (ره) بوده و آن اندیشه سیاسی را در جامعه پیاده کرده و کارآمدی دین در اداره جامعه را اثبات کند، ندارد.

رییس مجلس گفت: جمهوری اسلامی برای مشکلات راه حل دارد، اما بوروکراسی و دیوان سالاری حاکم بر کشور اجازه نمی دهد از این قدرت برای حل مسئله استفاده کنیم.

وی در همین زمینه ضمن تقدیر از همه کارمندان تلاشگر و زحمت کش افزود: سیستم بوروکراسی و دیوان سالاری کشور مناسب اداره کشور نیست و حتی ضد مبانی جمهوری اسلامی و کارآمدی عمل می کند.

قالیباف در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مسائل اصلی را رها کرده و به مسایل فرعی پرداخته ایم و گاهی مسائل اصلی و فرعی را تشخیص هم نمی دهیم، گفت: این روایت امیرالمومنین (ع) است که وقتی نیروهای فاضل دفع شوند، اراذل، یعنی نیروهای فرومایه و ناکارآمد، کارها را به دست می گیرند و لذا شاهد هستیم که در طول ده ها سال، این اتفاق باعث بروز شرایطی می شود که قدرت حل مسئله را از دست می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: جمهوری اسلامی برای مشکلات راه حل دارد/ بوروکراسی اجازه حل مشکل را نمی دهد

قالیباف: جمهوری اسلامی برای مشکلات راه حل دارد/ بوروکراسی اجازه حل مشکل را نمی دهد