مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 11:222022-09-28فرهنگي

ادای دین «ضدقهرمان» به جوایز غربی / التماس اصغر فرهادی برای دخالت بیگانگان در کشور!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، باز هم ننگ بیگانه پرستی بر پیشانی شبه روشنفکر وابسته خورد.

اصغر فرهادی که در بزنگاه های مختلف، تلاش می کرده طوری رفتار کند تا توجه دست اندرکاران جشنواره های غربی را به خودش جلب کند، - ادای دین ضدقهرمان به جوایز غربی / التماس اصغر فرهادی برای دخالت بیگانگان در کشور! اصغر فرهادی، خیلی زود جواب تشکر جوایز جشنواره های غربی را داد و به بیگانگان التماس کرد تا در امور داخلی کشور ما دخالت کنند!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، باز هم ننگ بیگانه پرستی بر پیشانی شبه روشنفکر وابسته خورد.

اصغر فرهادی که در بزنگاه های مختلف، تلاش می کرده طوری رفتار کند تا توجه دست اندرکاران جشنواره های غربی را به خودش جلب کند، این بار هم از فرصت اغتشاشات بهره برده تا هم به جوایز دریافت کرده اش ادای دین کند و هم باز هم به مدیران این گونه جشنواره ها پیام داده که فراموش نشود.

وی این بار پا را از خوش رفتاری برای عوامل سلطه جهانی فراتر گذاشته و با انتشار ویدیویی التماس کرده تا غربی ها در امور ایران دخالت کنند.

گفتنی است، اصغر فرهادی طی سال های اخیر اغلب آثارش را با بودجه و نهاد های ضدایرانی تولید کرده و درخواست وی از عوامل بیگانه برای ایجاد آشوب و تخریب در ایران، چندان دور از ذهن به نظر نمی رسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادای دین «ضدقهرمان» به جوایز غربی / التماس اصغر فرهادی برای دخالت بیگانگان در کشور!

ادای دین «ضدقهرمان» به جوایز غربی / التماس اصغر فرهادی برای دخالت بیگانگان در کشور!