مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 مهر 1401 ساعت 09:222022-09-28ورزشي

پیام ویژه کی روش به بازیکنان تیم ملی بعد از پایان اردوی اتریش


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان اردوی تدارکاتی اتریش و پس از مسابقه برابر سنگال، در پیامی کوتاه به ملی پوشان که در توییتر و اینستاگرامش منتشر کرد، - سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان پیام ویژه ای برای شاگردانش داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان اردوی تدارکاتی اتریش و پس از مسابقه برابر سنگال، در پیامی کوتاه به ملی پوشان که در توییتر و اینستاگرامش منتشر کرد، ضمن روحیه دادن به آنها، رضایت خودش از عملکرد بازیکنان را هم اعلام کرد.

کی روش که بعد از بازی برابر اروگوئه هم با پیامی روحیه بخش عملکرد آنها مقابل اروگوئه را ستوده بود، در پیام خودش برای ملی پوشان نوشت؛ بچه ها،یک اردوی خوب، دو نمایش خوب و دو نتیجه عالی؛اولا با کمک بازیکنان و کادرهای حریفان بزرگ خود چیزهای زیادی یاد می گیریم.

دوما هویت ما به عنوان یک تیم با دشواری هایی که با آن روبرو بودیم و فداکاری هایی که برای غرور تیم ملی انجام دادیم، رشد کرد.

به این ترتیب از دومین پیام کی روش به ملی پوشان در پایان اردوی اتریش می توان دریافت C.

Q کاملا از عملکرد بازیکنانش در این دو مسابقه رضایت داشته و حالا امیدوارتر از قبل، برنامه های خودش برای آماده سازی تیم ملی جه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ویژه کی روش به بازیکنان تیم ملی بعد از پایان اردوی اتریش

پیام ویژه کی روش به بازیکنان تیم ملی بعد از پایان اردوی اتریش