مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 5 مهر 1401 ساعت 11:472022-09-27سياسي

عزاداران ائمه بخوانند/ چطور بیشترین رشد را از مجلس عزاداری ائمه داشته باشیم؟!


چه باید کرد برای اینکه عزاداران حسینی بعداز شرکت در مراسم های عزاداری سیدالشهداء در محرم و صفر بهترین دریافت ها و بهره ها را از سفره ی پرفیض و پرخیر حسینی داشته باشند؟ در واقع چه کار کنیم که بعداز این ایام رشد و تغییر محسوس مورد نظر هر کسی اتفاق بیفتد؟ - گروه زندگی؛ راضیه ابراهیمی:  به محل قرار و مصاحبه که می رسم اول ساعت را نگاه می کنم، ازا ینکه یک دقیقه هم زودتر از وقت  قرار رسیده ام خوشحال می شوم،چون از سال هاپیش که استاد دوست محمدی را شناخته ام کمتر صحبتی از ایشان در مراسمات مختلف شنیده ام که در آن گریزی هم به ضرورت رعایت نظم و مرتب بودن در زندگی مومن نزده باشد.

در همین یک دقیقه ی باقیمانده مرورگر ذهنم را متمرکز می کنم روی دو محور مورد نظرم برای مصاحبه ی امروز با حاج آقا دوست محمدی.

دلم می خواهد بعداز گفتگوی امروز با استاد، صریح و صحیح برایمان روشن شود که مثلا من بچه هیئتی چکار کنم که بهترین دریافت ها و  بهره ها از شرکت در مراسم عزاداری ائمه نصیبم شود.

چون می دانم که  خیلی ها دل بسته اند به دریافت ها و  تغییرات و دریک کلام بهتر است بگویم رشدی که انتظار دارند  بعداز شرکت در مراسم  مختلف عزاداری ائمه در ماه محرم و صفر، بشود رزق و روزی خودشان و عزیزانشان، اصلا بشود از بهترین سرمایه های عمرشان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزاداران ائمه بخوانند/ چطور بیشترین رشد را از مجلس عزاداری ائمه داشته باشیم؟!

عزاداران ائمه بخوانند/ چطور بیشترین رشد را از مجلس عزاداری ائمه داشته باشیم؟!