مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 15:272022-09-26سياسي

تغییرات جدید در معاونت های شهرداری تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در خصوص تغییرات و احکام جدید در شهرداری تهران گفت: صبح امروز (دوشنبه چهارم مهر 1401) جلسه شورای معاونین شهرداری تهران با ترکیب جدید شامل ابقای 3 معاون، - سخنگوی شهرداری تهراندر خصوص تغییرات جدید در معاونت های شهرداری تهران گفت: تغییرات جدید برای چابک سازی و مردمی سازی مدیریت شهری و همچنین افزایش سرعت کلان پروژه ها و عملیاتی تر کردن معاونت ها صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عبدالمطهر محمدخانی، سخنگوی شهرداری تهران در خصوص تغییرات و احکام جدید در شهرداری تهران گفت: صبح امروز (دوشنبه چهارم مهر 1401) جلسه شورای معاونین شهرداری تهران با ترکیب جدید شامل ابقای 3 معاون، جابجایی 3 معاون دیگر و تودیع 2 معاونت مالی و حمل نقل در سالن همایش های گلزار شهدای بهشت زهرا (س) و در جوار مزار شهدا برگزار شد.

وی افزود: برگزاری این جلسه در بهشت زهرا (س) به منظور تجدید عهد شورای جدید معاونین با شهدا در سال جدید مدیریت شهری و هفته دفاع مقدس بود.

سخنگوی شهرداری تهران در ادامه عنوان کرد: شهردار تهران در این جلسه، برنامه کلان شهرداری در سال جاری را به تفصیل با شورای معاونین مرور و سپس تاکید کرد تشکیل این جلسه در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) باید برای همه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات جدید در معاونت های شهرداری تهران

تغییرات جدید در معاونت های شهرداری تهران