مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 15:172022-09-26بين الملل

زلنسکی: روسیه درباره استفاده از سلاح اتمی بلوف نمی زند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تهدید مقامات ارشد دولت روسیه به استفاده از سلاح اتمی برای دفاع از خود در صورت به خطر افتادن سرزمین این کشور، - رییس جمهور اوکراین با بیان اینکه تهدید روسیه به استفاده از تسلیحات اتمی برای دفاع از خود واقعی است، مدعی شد حملات به نزدیکی نیروگاه اتمی زاپروژیا به نوعی باج گیری اتمی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، تهدید مقامات ارشد دولت روسیه به استفاده از سلاح اتمی برای دفاع از خود در صورت به خطر افتادن سرزمین این کشور، با ابراز نگرانی کی یف همراه شد.

ولودیمر زلنسکی رییس جمهور اوکراین امروز (دوشنبه) گفت که از نظر او، وقتی ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه از آمادگی مسکو برای به کار بردن تسلیحات اتمی صحبت کرد، بلوف نزده است.

به نوشته خبرگزاری رویترز ، زلنسکی که پیشتر چنین هشدار هایی را فقط باج گیری اتمی توصیف کرده بود، اظهار داشت: ببینید، ممکن است که این صحبت ها در گذشته یک بلوف بود.

اما اکنون می توانند جامه عمل به خود بپوشند .

وی در مصاحبه با شبکه سی بی اس توضیح داد: اما گمان نمی کنم اکنون او (پوتین) در حال بلوف زدن باشد.

البته حملات روسیه به نزدیکی نیروگاه اتمی زاپروژیا را نیز می توان به نوعی استفاده از سلاح اتمی یا باج گیری اتمی درنظر گرفت .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زلنسکی: روسیه درباره استفاده از سلاح اتمی بلوف نمی زند

زلنسکی: روسیه درباره استفاده از سلاح اتمی بلوف نمی زند