مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 14:572022-09-26سياسي

عضو اتاق اصناف تهران: در اعتراضات خسارتی به اصناف وارد نشد


همچنین در اعتراضات اخیر گزارشی مبنی بر خسارت های وارده به اصناف به اتاق اصناف تهران داده نشده است، اما به هر حال فعالان اقتصادی می توانند در شرایط آرام به کسب وکار خود ادامه بدهند.

- حمیدرضا رستگار گفت: همچنین در اعتراضات اخیر گزارشی مبنی بر خسارت های وارده به اصناف به اتاق اصناف تهران داده نشده است، اما به هر حال فعالان اقتصادی می توانند در شرایط آرام به کسب وکار خود ادامه بدهند.

عضو هیات رییسه اتاق اصناف تهران خاطر نشان کرد: در اعتراضات اخیر گزارشی مبنی بر خسارت های وارده به اصناف به اتاق اصناف تهران داده نشده، اما به هر حال فعالان اقتصادی می توانند در شرایط آرام به کسب وکار خود ادامه بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، حمیدرضا رستگار در پاسخ به این پرسش که آیا به اصناف بخش نامه ای دال بر تغییر ساعت کاری اصناف به دلیل اعتراضات اخیر ابلاغ شده است؟ گفت: خیر تا به امروز چنین ابلاغیه ای به اصناف اعلام نشده و حتی تصمیمی در این خصوص در اتاق اصناف گرفته نشده است.

وی ادامه داد: همچنین در اعتراضات اخیر گزارشی مبنی بر خسارت های وارده به اصناف به اتاق اصناف تهران داده نشده است، اما به هر حال فعالان اقتصادی می توانند در شرایط آرام به کسب وکار خود ادامه بدهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو اتاق اصناف تهران: در اعتراضات خسارتی به اصناف وارد نشد

عضو اتاق اصناف تهران: در اعتراضات خسارتی به اصناف وارد نشد