مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 12:272022-09-26فرهنگي

ساخت 60 مستند با موضوع 6 هزار و 90 شهید استان قم


در کنگره ملی 6 هزار و 90 شهید استان قم تصمیم گرفته شد تا 60 فیلم مستند با موضوع شهدای قم توسط فیلم سازان ساخته شود و آثار تولیدی در این جشنواره ارزیابی خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست خبری  جشنواره انجام دادیم مقرر شد جشنواره مستند فیلم 17 با موضوع شهدای استان قم دنبال شود.

دبیر ستاد کنگره ملی شهدای استان قم تصریح کرد: 60 فیلم مستند قرار است از زندگی 6 هزار و 90 شهید استان ساخته شود.

خوش گفتار مقدم در پایان خاطرنشان کرد: ساخت 60 فیلم در این مدت زمان کوتاه یک پروژه سنگینی است که ما با همکاری سپاه و سردار موحد و شهرداری قم این امر را دنبال کرده ایم گخ حدود 10 فیلم تا آخر هفته آماده می شود و پیش بینی ما این است که تا پایان مهرماه از 40 فیلم رونمایی کنیم.

*تولید 2000 دقیقه فیلم با موضوع شهدای استان قم / اکران آثار در سینماهای کشور انجام می شود جلیلی دبیر  جشنواره مستند فیلم 17 در این جلسه اظهار کرد: این جشنواره در 8 بخش مستند، ویژه، آزاد، آنونس و تیزر، اقلام تبلیغی و جنبی برگزار می شود؛ افرادی که در سال های گذشته با موضوع شهدای استان قم اثری را تولید کرده اند می توانند در بخش آزاد جشنواره شرکت کنند.

جلیلی افزود: آثار تولید شده در این جشنواره به 3 دسته الف، ب و ج تقسیم می شوند؛ در بخش الف و ب از بهترین فیلم سازان دعوت شده و قرار اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 60 مستند با موضوع 6 هزار و 90 شهید استان قم

ساخت 60 مستند با موضوع 6 هزار و 90 شهید استان قم