مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 4 مهر 1401 ساعت 11:022022-09-26سياسي

سنندج یکپارچه علیه آشوبگران به پا خواست


مردم سنندج در یک راهپیمایی اعتراضی، حرکت آشوبگرانه روزهای اخیر در کردستان را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، بعد از یک هفته اقدامات هنجارشکنانه عده ای اغتشاشگر و اقداماتی نظیر تخریب اموال عمومی، برهم زدن نظم و امنیت عمومی، هتک حرمت به ارزش های اسلامی و حمله به اماکن مقدس، امروز مردم سنندج به خیابان آمدند و با راهپیمایی باشکوه آشوب های اخیر را محکوم کردند.

مردم در این راهپیمایی با قاطعیت اعلام کردند که همچنان در خط انقلاب استواراند و راهپیمایی های خودجوش خود را تا برچیده شدن بساط فتنه ادامه خواهند داد.

امروز از کوچک و بزرگ، پیر و جوان همگی با در دست داشتن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، به خیابان آمده بودند تا خشم و نفرت خود را از دشمنان این نظام با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر انگلیس و مرگ بر فتنه گر نشان دهند.

مردم سنندج با در دست داشتن بنر و دست نوشته هایی با مضامین نیروی انتظامی تشکر، تشکر ، پلیس قانون مدار، تشکر تشکر ، از تلاش نیروهای انتظامی و امنیتی برای برقراری امنیت قدردانی و خواستار برخورد قاطع قوه قضاییه با آشوبگران شدند.

راهپیماییان مسیر میدان آزادی تا میدان انقلاب و سه راه حبیبی را طی کردند و اعلام داشتند تا جان در بدن دارند پای انقلاب ایستاده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنندج یکپارچه علیه آشوبگران به پا خواست

سنندج یکپارچه علیه آشوبگران به پا خواست