مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 20:422022-09-25سياسي

با برهم زنندگان امنیت قاطعانه برخورد می کنیم


رییس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از بازداشتگاه محل نگهداری اغتشاشگران از برخورد قاطعانه قانون با مخلان امنیت مردم خبر داد.

- در اجرای دستور رییس قوه قضاییه مبنی بر بررسی وضعیت بازداشت شدگان اغتشاشات اخیر، رییس کل دادگستری گلستان با همراهی دادستان مرکز استان و رییس حفاظت و اطلاعات دادگستری به صورت سرزده شبانگاه در زندان گرگان حضور یافتند و با کلیه بازداشتی شدگان حوادث اخیر گرگان دیدار و وضعیت متهمین بازداشتی را از نزدیک بررسی کردند.

رییس کل دادگستری گلستان در حاشیه این سرکشی که به مدت چهار ساعت طول کشید گفت: در این سرکشی، با همه بازداشتی ها به صورت رو در رو گفت و گو و وضعیت آنان بررسی شد.

حیدر آسیابی بر رسیدگی قاطع به پرونده عوامل اغتشاشات و کسانی که به اموال عمومی خسارت زدند هم تاکید کرد و ادامه داد: طبق تاکید رییس قوه قضاییه به پرونده عناصر اصلی اغتشاشات با سرعت و قاطعیت رسیدگی خواهد شد.

رییس کل دادگستری گلستان و دادستان مرکز استان در ادامه سرکشی شبانه به دیدار نیروهای انتظامی و یگان ویژه استان رفتند و از تلاش های آنان در برقراری امنیت و آرامش در استان قدردانی کردند.

امشب همزمان، با دستور رییس کل دادگستری گلستان، رییس و دادستان شهرستان گنبدکاووس هم برای سرکشی به محل نگهداری بازداشتی های اغتشاشات اخیر در ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با برهم زنندگان امنیت قاطعانه برخورد می کنیم

با برهم زنندگان امنیت قاطعانه برخورد می کنیم