مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 20:222022-09-25سياسي

برگزاری اجتماع بزرگ «امت رسول الله(ص)» با حضور قشرهای مختلف مردم + تصاویر


شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه ای ضمن قدردانی از خویشتنداری ملت شریف ایران در شناخت به موقع توطئه اخیر دشمنان، از مردم انقلابی و متدین ایران اسلامی، - تابناک _ اجتماع بزرگ امت رسول الله (ص) با حضور پرشور قشرهای مختلف مردم در سراسر کشور برگزار شد.

روز گذشته، بسیاری از نهادهای قرآنی و دینی با محکومیت اقدامات اغتشاشگران، مردم را به حضور گسترده در این اجتماع فراخوانده بودند.

شعار مرگ بر منافق فتنه ‎گر ، این همه لشکر آمد به عشق رهبر آمده ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسراییل و مرگ بر آل سعود خبیث ، ما همه با هم هستیم، مطیع رهبر هستیم و همچنین دست نویس هایی چون سرم میره ولی چادرم نمیره و امنیت و آرامش مدیون مجاهدت نیروی انتظامی ، آتش به اختیاریم از فتنه گر بیزاریم ، فتنه اغتشاشات زیر سر آمریکاست ، اهانت به قرآن رسم منافقین است ، ایران پر از شهیده فتنه جواب نمیده ، از فتنه گر بیزاریم، کشور رو دوست داریم ، کوه اراده هستیم، آمریکا را شکستیم توسط مردم حاضر در تجمع سر داده شد.

علاوه بر این مردم خودجوش در برخی شهرها مانند تهران با اهدای گل به سربازان و فرماندهان نیروی انتظامی ـ که درصدد حفظ نظم و امنیت این مراسم بودند ـ از آنان تشکر کرده و شعار نیروی انتظامی، تشکر، تشکر سر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اجتماع بزرگ «امت رسول الله(ص)» با حضور قشرهای مختلف مردم + تصاویر

برگزاری اجتماع بزرگ «امت رسول الله(ص)» با حضور قشرهای مختلف مردم + تصاویر