مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 19:172022-09-25بين الملل

2 جنگنده و 12 پهپاد ارتش اوکراین ساقط شد


وزارت دفاع روسیه ضمن اعلام کشته شدن 340 نظامی و شبه نظامی اوکراینی در 24 ساعت گذشته از انهدام دو جنگنده و 12 پهپاد ارتش اوکراین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ایگور کوناشینکف سخنگوی وزارت دفاع در 24 ساعت گذشته بیش از 340 نظامی و شبه نظامی اوکراینی کشته شده اند.

به نوشته وبگاه روسیا الیوم، او در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که حدود 100 شبه نظامی در حمله موشکی به یک مقر نظامی در نزدیکی شهر زاپوروژیه کشته شدند، همچنین حملات دقیق نیروی هوایی روسیه 50 شبه نظامی را در نزدیکی شهرک آنوفکا در منطقه دونتسک از پا در آورد.

طبق این بیانیه در حملات توپخانه ای ارتش روسیه در نزدیکی شهرک مارینکا در منطقه دونتسک نیز 50 شبه نظامی اوکراینی کشته شدند.

ایگور کوناشینکف افزود: حملات بسیار دقیق نیروی هوایی روسیه منجر به کشته شدن حدود 30 شبه نظامی در منطقه خرسون شد و در محور نیکولایف - کریووی روگ نیز تلفات نیروهای اوکراینی به بیش از 110 کشته و مجروح رسید .

وی ادامه داد: جنگنده های نیروی هوایی روسیه دو جنگنده میگ 29 اوکراینی را در منطقه نیکولایف سرنگون کردند.

نیروهای پدافند هوایی روسیه نیز 12 پهپاد اوکراینی را در نقاط جداگانه در مناطق جمهوری خلق دونتسک، زاپوروژیه و خرسون سرنگون کردند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2 جنگنده و 12 پهپاد ارتش اوکراین ساقط شد

2 جنگنده و 12 پهپاد ارتش اوکراین ساقط شد