مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:272022-09-25بين الملل

روایت امیرعبداللهیان از پیام آمریکا به ایران در روزهای اخیر


حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه ایران از ارسال پیام آمریکایی ها در روزهای اخیر مبنی بر داشتن اراده و حسن نیت برای رسیدن به توافق خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، وزیر امور خارجه که در نیویورک به سر می برد، درباره محور دیدارهای خود با وزرای خارجه دیگر کشورها گفت: گفتگوها و رایزنی های ما با دیگر کشورها و آنها با ایران بیشتر حول محور لغو تحریم ها بوده است.

امیرعبداللهیان افزود: اینکه ما در نیویورک هستیم، حساسیت را برای طرف های خارجی بیشتر می کند که چه اتفاقی می افتد.

بر اساس گزارش العالم، وزیر امور خارجه ادامه داد: تیم ما و همکاران ما در نیویورک با نماینده اتحادیه اروپا و کشورهای مرتبط با مذاکرات برجام، گفتگوهایی را انجام دادند و در گفتگوهایی که من نیز با طرف های مختلف در دو روز گذشته داشتم، این موضوع از موضوعات اصلی در دستور کار بود.

امیرعبداللهیان اضافه کرد: در این دیدارها تاکید کردم برای رسیدن به توافق اراده وجدیت لازم را داریم و واقعا اکنون این طرف آمریکایی است که بایستی شجاعت اتخاذ تصمیم را داشته باشد تا بتوانیم از رسیدن به یک توافق خوب، قوی و پایدار سخن بگوییم.

وزیر امور خارجه تصریح کرد: طرف آمریکایی بارها حتی در این روزهای اخیر به ما اعلام کرد که دارای اراده و حسن نیت لازم برای رسیدن به توافق هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت امیرعبداللهیان از پیام آمریکا به ایران در روزهای اخیر

روایت امیرعبداللهیان از پیام آمریکا به ایران در روزهای اخیر