مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 مهر 1401 ساعت 09:072022-09-25حوادث

محور پرخطر قلعه گنج _چاه دادخدا در انتظار بودجه ملی/2 کیلومتری که قربانی می گیرد


محور پرخطر قلعه گنج_چاه دادخدا در محدوده شهری به نقطه ای حادثه خیز تبدیل شده است که همواره آبستن حوادث تلخ و مرگبار است و برای اجرای باند دوم نیاز به بودجه ای دارد که شهرداری قلعه گنج از پس آن برنمی آید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه گنج، محور قلعه گنج_چاه دادخدا در جنوب استان کرمان محل تردد روزانه بیش از  700 تا 800 خودرو سبک و سنگین است.

بخش حادثه خیز این محور، حد فاصل سه راهی منوجان به سمت انتهای حوزه استحفاظی(شمس آباد) به طول 2 کیلومتر است که به دلیل عرض کم و نداشتن شانه خاکی، نداشتن علائم راهنمایی و رانندگی و نبود روشنایی، همواره شاهد حوادث جانی و مالی فراوانی در آن هستیم و این وضعیت سالانه تعدادی از مسافران این محور را به کام مرگ می فرستد.

به گفته حسن شیخی جانشین راهنمایی و رانندگی شهرستان قلعه گنج از تیرماه سال 1398 تا کنون در این طول 2 کیلومتر 6 فقره تصادف فوتی رخ داده که تعداد 14 نفر از رانندگان و سرنشینان خودروها جان خود را از دست داده اند.

وی می گوید: علی رغم اینکه در مصوبات شورای ترافیک موارد خیلی زیادی در خصوص رفع نواقص و تجهیزات لازم و ضروری برای معابر شهری ازجمله این دو کیلومتر، تعیین شده است، اما مسؤولان مربوطه تا کنون هیچ توجهی به مصوبات نکرده اند و این کوتاهی در انجام وظایف محوله منجر به رخ دادن چنین حوادثی می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور پرخطر قلعه گنج _چاه دادخدا در انتظار بودجه ملی/2 کیلومتری که قربانی می گیرد

محور پرخطر قلعه گنج _چاه دادخدا در انتظار بودجه ملی/2 کیلومتری که قربانی می گیرد