مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 2 مهر 1401 ساعت 11:122022-09-24سياسي

دانش آموزان با آگاهی و بصیرت با مشکلات زندگی مقابله کنند


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: دانش آموزان باید در راستای دانش افزایی و افزایش آگاهی تلاش کنند و با آگاهی و بصیرت با مشکلات زندگی مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس،  حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در آیین آغاز جشن تحصیلی در مدرسه امام غزالی سنندج با اشاره به اینکه در سه سال اخیر به دلیل شیوع بیماری در مدارس حضور پیدا کردند و آغاز سال تحصیلی را جشن می گیرند.

وی علم آموزی و فراگیری دانش و آگاهی را از وظایف دانش آموزان دانست و گفت: دانش آموزان باید قدر حضور در مدرسه را بدانند و از فرصت ها بدرستی استفاده کنند.

وی تاکید کرد: دانش آموزان در راستای دانش افزایی و بصیرت افزایی تلاش کنند و با سلاح آگاهی و بصیرت با مشکلات زندگی مقابله کنند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین رسالت معلمان را در عرصه تعلیمو تربیت خطیر ارزیابی کرد و گفت: معلمان باید درس زندگی، معنویت و معرفت را به دانش آموزان بیاموزند.

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان در دو محیط خانه و مدرسه در حال رشد و بالندگی هستند تصریح کرد: اولیاء دانش آموزان تنها وظیفه تامین معیشت فرزندان را بعهده ندارند بلکه آنها نیز به سهم خود نقش تاثیرگذاری در پرورش و تعلیم و تربیت فرزندان شان دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان با آگاهی و بصیرت با مشکلات زندگی مقابله کنند

دانش آموزان با آگاهی و بصیرت با مشکلات زندگی مقابله کنند