مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 1 مهر 1401 ساعت 13:272022-09-23بين الملل

«نه»اتریش به تحریم های گازی اروپا علیه روسیه


اتریش به ممنوعیت واردات گاز از روسیه «نه» می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از راشاتودی، اتریش با نپذیرفتن ممنوعیت واردات از روسیه اعلام کرد: اتحادیه اروپا باید در زمینه بسته های ممنوعیت وارداتی از روسیه نگاه بهتری داشته باشد.

وزیر امور خارجه اتریش با بیان اینکه منع واردات از روسیه یک بیان کلی است و باید در این زمینه شفاف سازی شود، گفت:  اتریش به ممنوعیت واردات گاز از روسیه  نه می گوید.

الکساندر شولنبرگ اعلام کرد: در گذشته هم گفته ام که ما باید در زمینه سخت کردن تحریم ها اما به روش مناسب خود بحث و گفت وگو کنیم و البته این گفت و گو ها  باید در پشت درهای بسته باشد.

ما با 6 بسته تحریمی علیه روسیه موافقت کرده ایم و اکنون می توانیم یک گریزی در باره این تحریم ها داشته باشیم و در زمینه ممنوعیت واردات انرژی از روسیه پاسخ این کشور نه است.

بر اساس این گزارش وابستگی اتریش به گاز و انرژی روسیه بسیار بالاست به طوری که حدود 80 درصد تنها به گاز روسیه وابسته است و همین مسئله باعث شده که این کشور با محدودیت های وارداتی اروپا برای گاز روسیه مخالفت کند.

فدراسیون صنعت اتریش پیش از این هشدار داده بود که معلق کردن واردات گاز از روسیه می تواند باعث تهدید 300 هزار شغل در این کشور و نیز در معرض خطر قرار گرفته رفاه این کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«نه»اتریش به تحریم های گازی اروپا علیه روسیه

«نه»اتریش به تحریم های گازی اروپا علیه روسیه