مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 23:272022-09-22سياسي

لزوم دانش بنیان کردن محصولات تعاونی ها


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: از تعاونی ها به ویژه تعاونی های تولیدی خواسته می شود با توجه به شعار سال به سمت دانش بنیان کردن محصولات خود بروند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی امروز در اولین همایش تعاون و رسانه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهارداشت: یک نمونه بارز از تعاون، دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: از دلایل عمده ای که در دفاع مقدس با دست تهی و خالی و با توکل به خداوند توانستیم با 85 کشور که تعدادی ابرقدرت هستند و میلیاردها دلاری که به عراق تزریق شد و ارتش متزلزلی که در آن دوران داشتیم و مردم آموزش ندیده بودند و مهمات و اسلحه هم نداشتیم و رییس جمهور وقت خود عامل نابود شود.

طالبی با اشاره به اینکه این پیروزی بدست نمی آمد به غیر از اینکه مردم ولایی در جنگ مشارکت کردند و کسانی که نتوانستند حضور فیزیکی داشته باشند در خارج از جبهه مشارکت داشتند، افزود: در حوزه فرهنگی، سیاسی و اقتصادی نیز این اتفاق می افتد اگر چه بسیاری از امورات بخش دولتی را که اصل 44 بر آن تاکید دارد که از این بخش جدا و به خصوصی واگذار شود این امر سبب می شود تا مردم مشارکت کرده و بتوانیم از دلسوزی و فکر و اندیشه مردم استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم دانش بنیان کردن محصولات تعاونی ها

لزوم دانش بنیان کردن محصولات تعاونی ها