مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 شهریور 1401 ساعت 14:472022-09-22سياسي

عزت ملت ایران در ایستادگی در مقابل استکبار است


نماینده ولی فقیه در استان گیلان بیان اینکه ملت ایران و همه قوای سه گانه در دوران دفاع مقدس درس ایستادگی به جهانیان داده اند، گفت: عزت ایران در مقاومت در مقابل استکبار است و کشورهای منطقه هم با تبعیت از جمهوری اسلامی پرچم ظلم و استکبار ستیزی را برپا کرده .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، آیت الله رسول با هم سازش کردند تا خاندان فاسد پهلوی را به پادشاهی برسانند تا از این طریق به اهداف شوم خود در جمهوری اسلامی برسنند.

فلاحتی با تاکید بر اینکه مردم ایران در دوران پهلوی یک ملتی ذلیل بوده است، بیان کرد:ملت ایران در دوران پهلوی در پیش دیگر ملت های جهان ذلیل شده بود به طوری دیگر کشورها مردم ایران را مردمی حقیر معرفی می کردند.

وی با بیان اینکه قیام امام خمینی (ره) فیلمی به سمت آزادی بوده است، گفت: قیام امام خمینی آغاز حرکت ملت ایران به سمت بازگشت عزت به کشور و مردم بوده است که نمونه بارز آن بیرون کردن آمریکا و انگلیس از کشور است.

امام جمعه رشت یکی از اهداف جنگ تحمیلی را نابودی نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط استکبار دانست  و تصریح کرد: دو قدرت وحشی یعنی آمریکا و انگلیس و درکنار آنان صیهونیست اعصاب 19 ماه هفت از بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی جنگ را به ایران تحملیل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عزت ملت ایران در ایستادگی در مقابل استکبار است

عزت ملت ایران در ایستادگی در مقابل استکبار است