مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 18:372022-09-21حوادث

کشف 48 هزار جعبه پودر لباسشویی غیربهداشتی در خمینی شهر


فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از شناسایی و پلمب کارگاه تولید پودر لباسشویی غیر بهداشتی در عملیات مأموران انتظامی این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر اظهار داشت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از فعالیت غیر مجاز فردی در زمینه تولید و دپوی پودر لباسشویی غیربهداشتی در یکی از مناطق حاشیه ای شهرستان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: مأموران پس از شناسایی محل دقیق کارگاه ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل اعزام و در بازرسی انجام شده از محل تعداد 48 هزار و 696 جعبه پودر لباسشویی غیر بهداشتی و 4 تن مواد اولیه ساخت پودر کشف کردند.

براتی با بیان اینکه در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شد، خاطرنشان کرد: پلیس همواره با افرادی که برای منافع خود سلامت افراد جامعه را به خطر می اندازند برخورد جدی خواهد داشت، از این رو از مردم خواستاریم درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و موارد مشکوک توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق تلفن 110 به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 48 هزار جعبه پودر لباسشویی غیربهداشتی در خمینی شهر

کشف 48 هزار جعبه پودر لباسشویی غیربهداشتی در خمینی شهر