مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 30 شهریور 1401 ساعت 12:222022-09-21اقتصادي

زیرساخت های سرمایه گذاری در همدان تأمین شود


استاندار همدان با بیان اینکه اطلس سرمایه گذاری استان تهیه شده است گفت: تأمین زیرساخت های سرمایه گذاری در همدان باید جدی گرفته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد ظهر امروز در ششمین جلسه ستاد سرمایه گذاری استان همدان با بیان اینکه فرصت های سرمایه گذاری بی نظیری در حوزه گردشگری و صنعت استان وجود دارد اظهار کرد: مدیران دستگاه های اجرایی در ارائه مشوق ها به سرمایه گذاران خارجی در بخش های مختلف از جمله گردشگری مشارکت کنند.

وی با بیان اینکه ارائه مشوق های سرمایه گذاری از سوی دستگاه های دولتی عاملی مهم در راستای افزایش مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی در حوزه گردشگری استان است گفت: علاوه بر جذب سرمایه گذاران، خدمات ارائه شده باید بر اساس استانداردهای رایج باشد تا بتوان سرریز گردشگران به استان و همچنین هزینه کرد آن ها را افزایش داد.

استاندار همدان ادامه داد: سرمایه گذاران خارجی بعد از اعتبارسنجی می توانند در فضاهای منحصر به فرد استان مانند پیست اسکی، تپه هگمتانه و غار علیصدر با حمایت دستگاه های مربوطه سرمایه گذاری کنند.

وی با بیان اینکه ارتقا و بهبود خدمات گردشگری مورد توجه جدی مدیران قرار بگیرد گفت: دستگاه های اجرایی به منظور توسعه گردشگری منطقه را در اولویت کاری خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های سرمایه گذاری در همدان تأمین شود

زیرساخت های سرمایه گذاری در همدان تأمین شود